четверг, 6 сентября 2012 г.

Модуль 10


При застосуванні мультимедійних технологій на уроці ми маємо дві основні переваги - якісну і кількісну. Якісно нові можливості очевидні, якщо порівняти словесні описи з безпосереднім аудіовізуальним уявленням. Кількісні переваги виражаються в тому, що мультимедіа середовище багато вище по інформаційній щільності. Дійсно, одна сторінка тексту, як відомо, містить близько 2 Кбайт інформації. Учитель вимовляє цей текст приблизно в перебігу 1-2 хвилин. За ту ж хвилину повноекранне відео приносить близько 1,2 Гбайт інформації. От чому краще «один раз побачити, ніж сто разів почути».
Мультимедіа програми представляють інформацію в різних формах і тим самим роблять процес навчання ефективнішим.

Електронні презентації можна розглядати як дидактичний засіб навчання, а мультимедійний проектор або інтерактивну дошку - технічні засоби, що дозволяють показ презентації в класі. Електронну презентацію можна віднести до електронних навчальних посібників, але тільки із застереженням: електронні навчальні посібники розглядаються як самостійні засоби навчання, а презентація - допоміжний, що використовується вчителем на уроці і потребує його коментарів та доповнень.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий