При застосуванні мультимедійних технологій на уроці ми маємо
дві основні переваги - якісну і кількісну. Якісно нові можливості очевидні,
якщо порівняти словесні описи з безпосереднім аудіовізуальним уявленням.
Кількісні переваги виражаються в тому, що мультимедіа середовище багато вище по
інформаційній щільності. Дійсно, одна сторінка тексту, як відомо, містить
близько 2 Кбайт інформації. Учитель вимовляє цей текст приблизно в перебігу 1-2
хвилин. За ту ж хвилину повноекранне відео приносить близько 1,2 Гбайт
інформації. От чому краще «один раз побачити, ніж сто разів почути».
Мультимедіа програми представляють інформацію в різних формах і тим самим роблять процес навчання ефективнішим.
Мультимедіа програми представляють інформацію в різних формах і тим самим роблять процес навчання ефективнішим.
Електронні презентації можна розглядати як дидактичний засіб
навчання, а мультимедійний проектор або інтерактивну дошку - технічні засоби,
що дозволяють показ презентації в класі. Електронну презентацію можна віднести
до електронних навчальних посібників, але тільки із застереженням: електронні
навчальні посібники розглядаються як самостійні засоби навчання, а презентація
- допоміжний, що
використовується вчителем на уроці і потребує його коментарів та доповнень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий